catandgirlmom Akdere_44 bende doğru çıktı forumda blog kısmındaki takvime baktım çin takvimi olarak, maya takvimi de kız demişti
Gamzee23 Bende baktım ve erkek olarak gösterdi Allah nasip ederse sağlıkla gelsin bir oğlum olacak ☺️♥️
Yusufi21 catandgirlmom ya doğum yılımı yazdım erkek çıktı ama yaşımın karşısına bakınca kız yani kafam karıştı
Betulakarr catandgirlmom buna göre benim de doğru 🥰 18 yaşındayım Eylül’de hamile kaldım ve minik bir kızım olacak
catandgirlmom Yusufi21 yaşınızın olduğu çubuktan hamile kaldığınız aya gittiğinizde ne çıkıyorsa o, benim 26yaşım, ağustos ta hamile kaldım kız çıktı ve kızım oluyor