Symaaas Merhabalar 5+1 den selamlar kesemiz oluşmuş haftaya gel bebeği görelim dedi doktorum siz 5 de bebeği görmüşmüydünüz kızlar bu arada riskli gebeyim kan pıhtılaşmam var şekerim var tansiyonum var 29 yaşındayım 🙂 Duanızı bekliyorum 2 yaşında oğlum var
Esoo0698 Symaaas Benimde 2 yaşına giricek kızım bende hasteneye gidicem haftaya. Son adet tarihime göre 5 haftalık ama değerim düşük geç döllenme diye düşündüm. İlk bebeğimi kesesini 6.haftada kendisini ise 8.haftada gördüm
Sanie Symaaas Dualarım seninle canm inshallah herşey yolunda gider her anne bebişini sağlıkla kucagına alır. Bende 6 haftalıkken goründü canm.
prensannesii_ Symaaas canim cok erken bebeği görmek için ben5+5 de sadece keseyi görmüştüm haftaya gel dedi ama hen 9 haftalikken gitmiştim garanti olsun diye
ikimelekannesi28 Symaaas 6 haftalıkken kese görmüştü doktorum bebek görünmedi 8 haftalıkken hem kalbini hemde kendisini gördüm şuan ayağımda sallıyorum diğeri de 5+2 haftalık karnimda 😊
Symaaas Esoo0698 desene aynıyız bazen oluyor dedi doktor ama çok erken dedi çok memnunum doktorumun eğer sıkıntı olsaydı derdi diye düşünüyorum erkek bebekle kız farklı olabilir kız hissediyorum şuan umarım sağlıcakla alırız :)miniklerimizi eğer sıkıntım yoksa gitme biraz daha bekle görünmüyor çünkü benimki riskli diye gidiyorum
Esoo0698 Symaaas Haftama göre değerimin düşük olduğunu söyledi canım doktor o yüzden gidiyorum hastenede öğrenirim ne kadarlık olduğunu yoksa bende gitmeyi düşünmedim 7.haftaya kadar ama dediğim gibi merakk 🥺🥺
Symaaas Esoo0698 inş güzel haberler alırsın canım geç yumurtlamada olabilir kötü düşünme son adet tarihi baz alınıyor ama geçte oluyor dediğim gibi umarım gğzel haber alırız ikimizde :)
Symaaas prensannesii_ benimki riskli olduğu için kalp atışını alana kadar kesin gitmem gerekiyor keşke normal bir hamileliğim olsaydı :(
prensannesii_ Symaaas sonu hayırla bitsin canim stres yapma her hamilelik riskli ki hic birsey yokken Allah korusun bebeğin kalp atışı duruyor ferah ol
Symaaas ikimelekannesi28 aynıyız şuan :) oğlan 2 yaşında babada uyumadı hala bu aralar sıkıntılıyız :)) diğerinde büyüyor rabbimin izniyle :) 5+2