Giden varmı kızlar yada orda doğum yapan. Kontrollürime oraya gitmeti Allah nasip ederse doğumuda orda düşünüyorum. İlk doğumun etlikte oldu şimdi girilcek halde değil berbat bi hastene. Etlik şehir hastanesine gitmeyi düşündüm çoğu kişi güzel değil diyo. Bende Googleden gatanın yorumlarına baktım ama herkez çok memnun kalmış çoğu kişi doğuma oraya gittiğini ve kalabalıkta olmadığını yazmış. Odaları tek kişilikmiş eğer çok fazla hasta olursa 2 kişi kalıyormuş.