Pnr_KMRC1 ben 38. Haftamdayım, tüm hamileliğim boyunca çok rahattım tek sorunum tansiyondu o kadar berat ki seni çok iyi anlıyorum canım. Tuzlu çubuk kraker ayırma yanından tuzlu ayran bir de yataktan hemen kalkma yanına su ve tuzlu çerez al atıştırıp kalk. Geçenlerde yine düştü bir yandan nst bir yandan serum mahvoldum 🥹