Neclaaaaa Kızlar sezeryan doğum yaptım 1hafta oldu vücudum da aşırı derece kaşıntı var sizde de oldu mu nasıl geçti
Derin2022 Neclaaaaa bende de oldu canım ve 2 ay oldu hala geçmedi kaç kere doktora gittim ürtiker dediler igne oldum ama tam anlamıyla hala geçmedi
muhaad Derin2022 merhaba sizin kaşıntılar geçti mi bir de kuru kaşıntı mıydı yoksa kavarıklık var mıydı