goncacan buseyldz00 15 hafta 2 kilo aldim canim ilk oglumda bu zamanlarda 5 kilo toplamda 17 kilo almistim tamamida gitti ama almayanlar banada acayip geliyor
buseyldz00 goncacan aynen öyle canım bebeğin başlı başına zaten suyu o’su bu’su kilo yapar ama bilemiyorum 🤷🤷
buseyldz00 goncacan ne gerek Allah aşkına uydurmaya dimi hepimiz hamileyiz, hassasız iştahımız açık kapalı yani amaaan 😄😄
Kirmizibalik1 buseyldz00 yani bende 63le hamile kaldim suan 13 haftaligim 69kiloyum. Su forumda benim kadar hizli kilo alsan gorseydim uzgunum ama sevinirdim arkadas bulduk diye 😁 Cok uzgunum cok yemesem de aliyorum iste anlamadim ilk donemde bu kilom cok fazla, hesap edince 95 falan olurum dogurana kadar 😁😁
buseyldz00 Kirmizibalik1 sevinebilirsin hayatım bende öyleyim😄🤷 55kg ile hamile kaldım şuan 20 haftalık olduk 60 kg’yum😁😁💕💕
esiaks buseyldz00 bence bu genetik. Başka açıklaması olamaz 😂 23 haftalık hamileyim 59 ile hamile kaldım. birkaç gün önce 65,5 tartıldım. Dün sabah tartıda 67 gördüm. Moraller sıfır 🥹
buseyldz00 esiaks hiiiiiç sıkıntı etme kendine kiloyu kuzucum hiç hemde çünkü gidiyor kilolar kilo işin makarası bebişler iyi olsun 🌸🌸
bitterciko belinay41 ilkinde 60 ile hamile kaldım 83 ile bitirdim bunda da 65 ile hamile kaldım şu an 12. Hafta bitti 67,5 ile devam 😂yakında serklaj olacağım ondan sonra gelsin haftada 3 er 5 er kilo
Elaeyl buseyldz00 açıkçası Hiç umrumda değil 10 kg dogum emzirme sürecinde gider 10 kg da rejimle gider Yeter ki sağlıklı olsunlar
Kymtipek buseyldz00 merhaba.. Gerçekten bünyeyle alakali bir durum, bende ilk 3 ay mide bulantısi yaşadım ama kusma olmadı, kiloda vermedim suan 23+4 teyim, 1,5 kilo almışım. 63 ile hamile kaldim 64,5 şuan. Sağlıkla kucagimiza alalım insallah💕
buseyldz00 Kymtipek evet kiminin bünyesi ile alakalı kimi saklıyor😄 aynen canım sağlıkla doğsun hepsi inşallah 🌸
bitterciko buseyldz00 😂 biz toparlaklar kulübü kuralım mı 😂 Allahtan doğumdan sonra hızlı verdim ondan kilo almaktan pek korkmuyorum
Bernnnaaaa buseyldz00 ben 5 kilo aldım 9 ay boyunca. Hatta son ay hiç kilo almadım. Ama mide problemi yaşadım hep kustum 7 aydan sonra yanmalarım başladı zaten hiçbirşey yiyemedim