Kiwi12 buseyldz00 lütfen bunu bilen varsa açıklasın bizde yapalım 😂23+5 olmuşum tartıldım 86 kiloyum 76 ile hamile kaldım daha yarisindayken 10 kg almışım
elifcicek_07 Ya bende tam 50 kilo ile hamile kaldım 21. Haftanın içindeyiz ve tartı tam 54 gösteriyor ya normal mi 4 kilo çok kafaya taktım çok mu hızlı alıyorum çocuk daha 500 gr
buseyldz00 elifcicek_07 bana göre benim fikrime göre gayet normal bence bu haftalarda 4 kg alman . Alırsın almışsındır yani çok normal ben kiloyu takmıyorum ama merak ettim nasıl hiç kilo almadan hamilelik bitiriyorlar diye😁
nurefsanakbulut buseyldz00 aşko ben hiç zayıf biri değilim170 85 kiloyum 21 . haftadayım her canımın istediğini yiyorum ama şuan hala aynı kilodayım 😂
Kiwi12 buseyldz00 yarın diyete başlamayı dusunuykrum aslında pek bişey yemiyorum tek sorun normalde ekmek tuketmeyen ben hamilelik başında beri ekmeğe başladık o galiba aldırdı kiloyu
nutellaningizlitarifiyim buseyldz00 Ben 73 şe hamile kaldım şu an 95 kiloyum 37. Haftadayım bebeğim de ben de baya kilo aldık bünyeyle alakalı bi şey bu bence karnım 40 haftalık gibi bebiş 3300 50 cm di cumartesi muayenede ben de kilolu doğmuşum annem de 95 le doğuma gitmiş kimi de dediğiniz gibi kilo veriyor aksine kusma bulantı ve iştansızlıktan ben de bunların hiç biri olmadı herşeyden yedim ve sonuç bu 🤦🏼♀️🫢😂😘
buseyldz00 nutellaningizlitarifiyim canım benim 37. Haftada kilosu ve boyu gayet iyi maşallah 🧿🧿 o yuzden bebeğe yaramış olmasına sevinmeli ne mutlu ne güzel Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🌸
buseyldz00 Kiwi12 ekmeği bende bırakamıyorum ya. Ekmek ve makarnayı kessem kilo almıcam gibi geliyor bana da ama kesemiyorum . Normalde kahvaltı yapmam, akşam yemeklerinde falan ekmek hiç tüketmem ama bebek için kahvaltı yapıyorum mecbur ekmek yiyorum🤦
Ozlemetin buseyldz00 yavrum ben 48 le hamile kaldim 12 haftadayim 53 kiloyum cok yiyorum herhalde yani normalde ilk haftalarda kilo verilir ben aksine aliyorum😂
buseyldz00 Ozlemetin valla ilk haftalarda bende çok yiyordum boğazım açıktı yani 🤷 alınıyor ya kilo napalım bebişler sağlıklı olsun da 😍🌸
nutellaningizlitarifiyim buseyldz00 amin cümlemizinkini inşallah ben de doğuma kadar daha fazla alır diye korkuyorum açıkçası şu an haftasına göre gelişimi iki hafta önde ultrasonda 39 hafta çıkıyoruz normal doğuma engel olabilme ihtimali korkutuyor hayırlısı Allah’tan sağlıkla sıhhatle gelsin bebişlerimiz 🫶🏼😘
Kiwi12 buseyldz00 ya ben aslında hep tek öğün yapardim. Yani 4 gibi yerdim kahvaltı veya yemek daha yiyemezsin ama.asiri istbliyim artık sabah kahvalti akşam yemek. Yiyorum illaki bud kilo oluyor bana
buseyldz00 Kiwi12 olsun ya bebeğe yarasın da biz önemli değiliz bence ben takılmıyorum fazla. Yemicez de napıcaz ay 😄
bitterciko belinay41 ilkinde 60 ile hamile kaldım 83 ile bitirdim bunda da 65 ile hamile kaldım şu an 12. Hafta bitti 67,5 ile devam 😂yakında serklaj olacağım ondan sonra gelsin haftada 3 er 5 er kilo
buseyldz00 nutellaningizlitarifiyim ultrason’a göre hemen hemen çoğu bebek hep önde çıkıyor ya çok takma kafana bunu Allah zamanında sağlıkla dünyaya getirmeyi nasip etsin 🤲💕🌸