Merhabalar arkadaşlar ogretmenim ve 32 hafta için çalışır raporu aldım ama dilekçe vermemde gerek nasıl yazacağımı tam olarak bilemedim yazan varsa yardımcı olabilir mi şuan 32+1 deyim idarem 33 haftadayim diye yazacksiniz dedi kafam karıştı benimde yazan varsa banada atabilirmisiniz