Kbetul Kızlar sizce doğum haftası genetik bir şey midir merak ettim. Aileniz ve yakın kan bağınız olan insanlar şu haftalarda doğurdum diyip sizin de o haftalarda doğurduğunuz oldu mu ?
Kbetul 2022bebeki haha merak ettim ya annem biz 3 kardeşi de hep 37 38 haftalarda doğurmuş ben de 38 deyim şuan merakla bekliyoruz tüm aile 🥹
2022bebeki Kbetul Bence de 38 çok ideal bir doğum haftası Rabbim bilir de tabi🙈 daha fazla beklemeyi ben de istemiyorum. Sağlıcakla kavuşmak nasip olsun 🤗
carmellawaldorf Doktorum bana ailede erken doğum öyküsü var mı diye sormuştu, benim tarafımda yok ama babası 1 ay erken doğmuş demiştim. Doktor da baba değil anneden gelir bu demişti. Yani anne tarafından genetik olabilir sanırım