Mervosssse Kızlar merhaba ☀️ aramızda hamileyken saçını boyayan oldu mu? Normal boya veya hint kınası gibi gibi ☺️
Tugbaakcy Mervosssse normal boya değil ama gratisten green teraphy alıp boyadım doktorum 12 hafta sonrasında düz bitkisel boyaya izin veriyoruz dedi. Ama açma ombre tarzını önermiyorum dedi. Boyadım bi problem de olmadı şükür
ycl4644 Mervosssse hamile kalmadan önce aydan aya dip boya yapardım 13 haftalık hamileyim hiç yapmadım bebeğim için yoksa kendim aslaa dayanamazdım 🙏 saldım beyazları 🥲
Kbetul Mervosssse ben 5. Aydan sonra boyadım ama kapalı alanda durmadım hava alan bir yerde boyadım kafamda da çok bekletmedim siyah olduğundan kolay oldu
Birglbiray 17 haftalık hamileyim henüz boyamadım biraz daha zaman geçmesini bekliyorum ben şahsen 20 haftalıkken bi boyarım herhalde 😂 bakalım
Kyy01 Bende ayda bir boyarim ama şu an yapmak istemiyorum bildiğiniz yeşil kına var ya ondan yapıcam kızılı olsun biraz
baby3_ Mervosssse 12. Haftamda kokusuz boyalarla boyadım. Bide 2 haftaya boyayacam inşallah 32-33 gibi
Aylin355 Mervosssse Ben ilk ayımda boyadım birkez 8 aydır boyamıyorum, doğumdan sonra da dibe değdirmeden boyatmayı düşünüyorum