Ezgikiran prpgestan 100 mg kullaniyorm ictigimi unutip 2.defa ictim bor sorun olur mu sonucta 200 kullananlarda var ama bilemedm
Tufutufu Ezgikiran doktoruna bir danış istersen ama ben hamileliğimin başında 200lük kullanıyordum bebek tutunsun diye sonra 100 e düşmüştük. Sanki zararı olmaz ama doktorunu bilgilendir
2022bebeki Ezgikiran Ben günlük 200 mg kullanıyorum doktorunuza danışın ama sorun olacağını sanmıyorum
Hilallllllllllllllllllllllll Ezgikiran bazılarına iki öneriyolar zaten ben günde bir defa kullanıyorum zaten rahimden kullanirlasan fitil olarak daha çok etki yapıyor bişey olmaz canım bence ama yinede doktoruna danış😍