Kubrasaganak Kızlar oğlum gelmek istemiyor sanırım aralık Ocak bebekleri hep böyle. Artık uygulama bile günlük bilgilendirmeyi durdurdu 🙄
irosiva Ay bizde Perşembe günü 40 haftalık olucaz ne açılma var ne bişey bakalım ne zaman gelicek paşa beyler