Benim ilk gebeliğim şükürler olsun ki 4 sene sabırla beklemenin sonucunda güzel haberi aldım fakat kafamı karıştıran bir konu var bebeğin kaç haftalık olduğu, doktorum 6 haftalık dedi ama uygulamayı yüklediğimde 9 haftalık gözüküyor. Bu hafta tam olarak neye göre belirleniyor?