Ben de 39+4, ara ara gren regl ağrıları gibi ağrılar ve karında toplanma dışında hiçbir şey yok 🥲🥲🥲🥲 perşembe günü tam 40 hafta oluyor bebeğim gelmek istemezse eğer, kendi isteğimle sezeryan olabilir miyim, biliyor musunuz? Özel takipliyim. Yani perşembe günü doktor, açılma yumuşama vs yok derse perşembe girebilir miyim sezeryana bekletir mi doktor