Balarisiii bende de tuttu canım 😊 kız çıkmıştı kızımız olacak inşallah 15. Haftamda belli oldu senin kiz ne zaman belli olmuştu (aslında 14 de gittim ama 1 hafta ondeydi). Yarın yine gidicem 1 hafta sonra çikolata falan yiyip yine gel netlestirelm bidaha bakayım alisverise basla rahat rahat dedi 😊 değişmez inşallah 💓 hep bir kız evlat hayal etmiştim rabbim hayırlı sağlıklı uzun ömürler versin hepsine inşaallah, gönlü evlat hasreti ile yanan herkese de bu güzel duyguyu en hayırlı ve eenn kısa zamanda tattirsin♥️