Kızlar 8-9 gün önce aşılama oldum doktor 1 hafta sonra gel kontrole dedi bugün gittim Beta hcg sonucum 1.28 çıktı hamile değilim biliyorum ama doktor henüz çok erken negatif çıkabilir 3-4 gün sonra tekrar bakarız eğer negatifse dedi ama şunu da söylemeliyim daha önce
0.1
0.7
0.25
0.37
0.200
0.34 hep böyle düşük çıkıyor Beta hcg ama bu defa 1.28 çıktı sizce olabilir mi