Herkese merhaba 3lü tarama kağıdımda heryerde risksizdir yazıyor ama doktor AFP sonucumu daire içine alıp yüksek çıkmış dedi çıkan sonuçta 33,5 3lü tarama yaptıran anneler bana sonucunu yazarmısınız bide doktorun ne dediğini aynı şeyi yaşayan varmı doktormu yanlış gördü acaba yaşlıydı çünkü baya🤔