2022bebeki Dilek1507 Benim en sevdiğim meyvedir ama korktugum için hiç yemedim. Canınız çok çekiyorsa bir ince dilim nefsinizi korleyecek kadar yiyebilirsiniz
Prenses34_annesi Dilek1507 yani zararı var mı bilemiyorum canım benim doktorla danışarak tüket istersen ama ben şey olarak duymuştum rahim ağzını yumuşatıyormuş erken doğma sebep oluyor diyorlar diye duydum 🥰
Ikranurhtc Dilek1507 zararlı değil aslında hamileliğin başlarında onerilmiyor doğuma yakın zamanda yerseniz doğumu kolaylaştırıyor
Betulkrbs20042022 Ben 33 haftadahim.yedim yicem.de cok seviyorum ne zarari varmis bilmiyorum ki bende