Sanie Merhabalar doktorum bebeğimin gelişimi önde olduğunu söyledi ve merak ettim konu böyle olunca doğması gereken günden erken mi doğuyorlar yoksa bunlan bir alyakası yokmudur
2022bebeki Sanie En başından beri önde aradaki fark hiç kapanmadi doktor regil tarihimi bir hafta öne çekti
Tugbaysima Sanie benim de önde gidiyordu 40 hafta olacak yarın aradaki mesafe kapanmış dedi şimdi haftasıyla uyumlu başı göbeği tombiş dedi genetik de olabilir demişti yine de her gittiğimizde doktora ayrıntılı kontrol ettiriyorum bir sorun yok çok şükür
Zumraninannesi06 Sanie benimde gelişimi 2 hafta öndeydi sonra haftasına uyumlu şekilde ilerledi 34.haftadan sonra. Gününde doğuyorlar canım bir sorun sıkıntı yoksa veya bebiş erken gelmek istemiyorsa🌸 33.günlük olduk bile🌸
beyzacmvrc Sanie bende 15 haftadayim benmde önde 2 hafta önde veya geride olmasının bı sakıncası yok merak etme Şimdiden doğum tarihini ileriye veya geriye atmaz bu durum Son aylarda öyle bir şey olsa belki bebeğin kilosuna göre vs değerlendirilir o
beyzacmvrc Sanie eğer mesela 2 haftadan fazla önde gitmeye başlarsa şekerden şüpheleniyolar 2 hafta önde de olsa 2 hafta geri de de olsa problem değil 😊
Sanie Anneyimmm34 15 haftalık oldum canm. Adet tarihimi geriye cekti ve doğum tarihini ileri aldı bile 5 gün.
dygefe Benim de sat göre 35+6, ultrasona göre 37 hafta kilosu da iyi o yüzden ultrasona göre doğum tarihini ayarladık