poyrazin_annesi28 esmerella37 Ovulasyon değil mi canım bu. Gebelik testi yapsana normal. 2. Çizgi biraz var gibi görünmüş görselde
berencisil_ esmerella37 lh hemen gebelik sonucu vermşyo ki bende normal kasette gebeliği gördüktej 2 3 gün sonra lh kasetinde çift çizgiyi görmüştüm
Happybabyyy0 Bende dün ovülasyon yaptım tek çizgiydi reglime 3 gün var. Çift mi olması gerekiyordu ? Ovülasyon da nasıl anlıyoruz
minikmucizeemaak esmerella37 Yeni yılın ilk ayı hepimize uğurlu gelir inşAllah sağlıkla bebiş haberleri alırız bende ocağı bekleyenlerdenim🥹
Bebeto1 Bu Ovilasyon testimi eğer öyleyse gebelik var gibi normL test yapın 2 gün varsa çıkar zaten erken gebelik testlerinde 1 hafta önce gösteriyor @esmerella37
esmerella37 Bebeto1 size yeni sans getirsin bnm herzamanki gibi hic sansım olmadı kucuklugumden beridir ne sansı beklkyorum ki bende salaklık zaten
minikmucizeemaak esmerella37 Bu ay benimde yok kimyasal gebelik kanamam bitti inşAllah bidahaki aya:)
Bebeto1 Ovilasyonsa böyle çıkıyor bende yapmıştım 1 hafta önce hafif silik çıktı adetim geçince yaptım koyi çıktı @esmerella37
berencisil_ esmerella37 ben adetten sonra denemeiştim öyle çıkmıştı lh beta gibi yükselmiyo ilk önce beta yükseliyo sonra lh
Baharbudak1 esmerella37 Lütfen banada bakar mısınız cinsiyeti nedir sizce ☺️ https://imgyukle.com/i/Jzgn3G https://imgyukle.com/i/JzgQoS