Kızlar 37+2den selam🙋🏼♀️ Bebeğimin gelişimi önde gittiği için sanırım 40.haftayi beklemeden doğum yapacağım çantamiz hazır bekliyoruz 😁 yarın kontrol var bakalım neler olacak sizin bu haftalarda bebişiniz kaç kiloydu yılbaşından sonraki hafta doğurabilirm 🥲