Oğlum 24 aylık ben 36 haftalık ikinci oğluma hamileyim… İlk öğrendiğimde ağladım bakamam yetisemem diye, memeden kesince çok ağladım… Kendimi çok yetersiz hissettim hep ve tek başımayim koskoca şehirde diye ağlayıp durdum… Yavaş yavaş aslinca çok güçsüz olmadığımı gördüm… Hastalandı kalkıp baktım, geceleri uyandı kalkıp araba sürdük oyun oynadık…. Hem şarkı söyleyip oynadık hem yemek yaptık…. Oturarak birlikte oyunla ev supuruyoruz mesela … Bazen ağlıyorum evet kolay olmayacağını da biliyorum…. Ama anneler gerçekten çok güçlü yaratılmışlar… Öyle bir sevgi ve güç ki emin ol başaracağız … Zaten böyle düşünüp tedirgin olman bile mükemmel bir anne olduğuni gösteriyor…. Yapabilirsin mükemmel anne 💞💪