Baraninci_35 gayet normal canım herkes aynı haftalarda duymayabilir bende 17 deyken kelebek çarpması gibiydi ama hergün hissetmiyordum 18 haftayı geride bıraktıktan sonra böyle içimde bişey kayıyor gibiydi şuan 25+3 teyiz geceleri uyuyamıyorum tekmelemelerinden dolayı 😃🥰