Ebruaydinn 15+1 haftalığım ikiz bebek arabası buldum ve yılbaşından sonra zamlanıcak şimdi alsam erken mi sizce ??
Edafmo Ebruaydinn asıl böyle büyük parçaları en önce almak en mantıklısı bence. Hem fiyatları zamlanmadan almış olursunuz hem de kıyafet zaten büyüklere göre ucuz olduğu için her zaman alınabilir
CaglaArtul Ebruaydinn ben gebeliğimi öğrendiğimde 5 haftalıktım inanın direkt e bebeğe gittik eşimle bir sürü kıyafet aldık🥰şuan 15 haftalığım 3 hafta önce de bebek arabamızı aldık ne alsak kâr valla hiç düşünmeyin derim alın koyun kenara Allah’ın izniyle sağ Salim kucağımıza alırız vakti gelince ❤️
myangelson Ebruaydinn erken doğum düşük vs bir sıkıntı yoksa alınabilir çünkü artık herşey gün geçtikçe zamlaniyor çok kötü bir şekilde hele yılbaşından sonra deli gibi zam gelecek diye düşünüyorum.
Melokrks Ebruaydinn İlk aldığımız şey bebek arabasıydı neden erken olsun sonuçta alınacak ve her gün zam aldığın kardır al koy