Barmin banada geçen hafta iki hafta geride gelişimi bundan sonra gelişmez doğumu başlatmamız lazım dediler. hastanede yattım bir gün çok korktum suyun azalmış da dediler bu hafta doğuma hazırlanıyoduk
Bi hafta beklemek istedim bıgün gittik ve kendini toplamış doğumu iptal ettik.
Her hafta bi değişiklik oluyor her gittiğimde bişey deniyor.
insan yıpranıyor cihazlar tahmini ölçüm yapıyor ve değişiklik olabiliyor.
bikaç hafta üst üste gidip aynı problem devam etmediği sürece canını sıkma.İnşaAllah düzelir.