Sizi üzmek ve korkutmak istemem ama bana da kese var bebek yok 2 hafta bekleyelim ona göre müdahale edelim dedi. Gerek kalmadı 10 haftalığa kadar. Acaip bir sancı ile kanamam başlayıp evde düşük yapmıştım müdahalesiz biz doktora gitmeyi beklerken gidememiştik. Sonra içeride kalan parçalardan kürtaja alınmıştım. Hayırlısı olsun hakkınızda