Hamileanne Mekklc benim on gün gecikmişti oluyo bazen öyle testimde negatifti bu arada sonra adet oldum tabi
ghostty Mekklc ben de aynı durumdan muzdaribim. 3 gün daha bekleyeceğim. Gelmezse kan testi vermeyi düşünüyorum.
anneligedair Mekklc bazen adet döngüsünde değişiklikler olabiliyor. hamile miyim değil miyim stresine sokmayın lütfen kendinizi. rabbim en güzel zamanda nasip etsin 🌸
ummuhan3 Mekklc Canim korunmayi bırakınca adet düzensizliği normalmiş, benimde çok duzenliydi 4 aydır düzensiz doktor normal dedi bilgin olsun
Mekklc anneligedair Benim regl dönemim hiç şaşmaz Max bir gün geçen ay kimyasal gebelik geçirdim etkisi varmıdır bilmiyorum
Sevimlianne_adayi Mekklc yani mevsimsel olabilir. Geç yumurtlama gördüysek olabilir aslında bi çok sebebi var da