Zeynepp__ Emir_2017 hayırlısı olsun canım sağ salim kucağına almayı nasip eylesin Rabbım bnde bu hafta içinde olacam sezeryan 😊
ezgikrby Anneyimmm34 ben de haftaya Pazartesi 37 olucam sezaryeni 13.1.23 istiyorum ama bakalım doktor ne söylicek 😂 sezaryen mi olucaksın
Anneyimmm34 ezgikrby büyük ihtimalle çatım darmış benimde öyle dedi doktor 38 haftada alıyolarmış galiba 🥰 acaba gün verirmi 37 de