Kızlar ben 15+2 haftalığım kalktığımdan beri halsizlik el titremesi gözümde bir ağırlık hissi var ne yapabilirim? Aynı durumu yaşayan var mı ? Tansiyon aletim de yok
Telefondan nabız ölçtüm 120lerdeydi şuan 97 olmuş
Yattığım yerden kalkacak halim yok