Hatice_kocak Şuan 39+3üm ama ultrasonda bebeğim 40 +1 görünüyo geri yollarlar mı bu aralar yalancı sancım artı ama düzenli değil
HavvaK Hatice_kocak kendi sancılarınız gelmeden hele hele 5 dkkada bire düşmeden asla yatış yapmayın. Evinizde sakin ortamınızda açılmaları bekleyin. Çünkü doğum anında salgılanan hormon utangaç bi hormon olduğu için sesten ortamdan hatta mimikten bile çok etkilenir demişti eğitim aldığım ebe Sağlıkla kavuşun 🌸
elifungan Bence şansınız gelmeden asla yatış yapmayın derim ben 42 yaftada yattım ona rağmen sancım yoktu 1 hafta hastanede sunı sancı verdiler ona rağmen benek halen gelmedi yanı tam rezıllık
elifungan Hatice_kocak cidden çok kötü bi gün geçirdim Suan para birikimi yapıyorım özelde sezeryan olayım diye