m_Kubra_m
Çocuk istiyorsan Bülent hocaya git canım genelde çocuk için Bülent sezgine gidiliyor ben ilk hamile kalınca ona gittim baktım hep çocuk için gelenler normal gebe ile pek ilgilenmiyordu bende Ahmet hocaya geçtim. Gelenler diyordu geldik 1 ayda hamile kaldık