Rnur06 12+3 gebeyim ve kasığımdaki sürekli bişeyler pat pat atıyo acaba bebeğin hareketleri olması ve hissetmem mümkün mü kaç haftada hareketlerini hissettiniz hanımlar
Rnur06 uraz_ve_annesi- yaaa 🤣🤣🤣🤣 Bende sürekli elimi karnıma koyuyorum acaba yine hissedermiyim diye ayy hiç güleceğim yoktu kendi halime kahkaha attım canım ya 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣❤️❤️