Okyanusburc canım doktora ve tecrübesine göre değişiyor herkes erken diyordu ama doktor yüzde yüz dedi bacağını açmıştı önü dümdüz bakın dedi bir de kız çocuklarına özgü çentik mi çeltik mi birşey var dedi anlamadım onu Da ama benim çevrem hep bu doktora gidiyor hep 12 13 gibi söylüyor yanılma da duymadım daha