Kuzenim çocuk doktoru ve alanında çok iyi. Bize direk o damlayı söyledi. Bütün profosör hocaları onu çok övüyormuş. Ama bağırsak düzenleyici gazı engellemiyor yanında gaz damlası da kullandım. Ama bebek gazlıysa o kadar geçmiyor tabi. Yine çekicez bir kısmını hemen hemen3 ay sürüyor