Geçen hafta detaylı ultrasona girdim bebeğimin beyninin sağ tarafında koroid pleksus kisti olduğunu öğrendim dr bu haftalarda normal olduğunu ve %80 geçtiğini söyledi. 21+6 haftalığız kistin büyüklüğünü takip edeceğiz dedi doktorum bu durumu yaşayan annelerim var mı????? beklemekten başka çare yok dedi şuan için, elim kolum bağlandı moralim o kadar bozukki ne yapacağımı bilmiyorum