Kızlar 25haftalikken yaptırdım yükleme 50lilik açlık normal tokluk 146 çıktı bugün 28 haftalıkken gittim doktora yüksek çıkmış bı daha yapalım dedi 100luk .bebeğin suyu iyi kilosu haftasıyla uyumlu .çok da sınırın üzerinde değil ama sizce tekrar yaptırayım mi ya