Teyzelerimiz biz bu cuma oğlumuzla kavuşuyoruz nasipse, çok heyecan yaptık sezeryan olacağım var mıdır tavsiyeniz. Biraz korkuyorum ameliyat olmak beni geriyor ama bir yandan da dokuz aylık emeğimizin çabamızın karşılığını gözle göreceğiz diye çok mutluyum nasıl bir modda olmalıyım bilemiyorum yılbaşı hediyemiz olacak minik adam 😍 30 Aralıkta dünyaya gelecek inşallah 🙏🌼bütün duygularım birbirine geçti resmen elim ayağıma dolaşıyor umarım hayırlı doğumlar herkese nasip olur allahım herkesin kucağını doldurur. Rabbim kuvvet ver çabucak ayaklanayım sana sığındım 🙈🙈💞