Eda_11 Sucansu doktor bana ilaç kullanmamam gerektiğini söyledi. Sıvı takviyesi dedi ama bu öksürük geçmiyor maalesef daha kötü oluyor
Sucansu Eda_11 doktordan doktora değişiyor galiba ama ben kullandım kullanmasam daha ilerler nefes alamiyorum artık o kadar ilerledi hastaligim
koohydal ballı süt, kış çayı, ıhlamur ve kuşburnu tarhanası içtim. bunun haricinde günde 3buçuk litre su içtim. evi sürekli havalandırdım. hamileliğimde 2 kere grip atlattım, daha kış yeni başladı. kış bitene kadar neler neler atlatırım