Merhabalar 39+2 günlük hamileyim an itibariyle. Bebek bugün gelmek istedi çok kasılmalarım oldu doktora gittim ve 2 cm açıklık varmış geri eve yolladı evde geçir dedi. Akşam tekrar kontrole gidicem. Yalnız sormak istediğim şu çatı muayenesi yaptı rahim yumuşamışmı kaç cm açıklık var diye baktı ve inanılmaz derece acıdı. Bunda bile bu kadar acıdıysa normal doğum yapabileceğimi hayal bile edemiyorum ben sabahtan beni ağlıyorum. Akşam konuşucam normali bekliyorduk ama sezeryan yapın dicem. Çok moralim bozuk bu şekilde yaşayan var mı ?