Hazal89 Annem ısrarla Duru olsun istiyor Benim aklımda Asya, Yade, Nil var gibi farklı bir öneriniz varsa oda olur kafam bi milyon oldu resmen iki oğlum var bu kız olunca ne koyacağımızı şaşırdık😄😄😄
Aras Hazal89 duruyu bi ara bende düşündüm ama biraz kaba bir isim olduğunu farkettim hep uu olunca kulağa kaba geliyor dudak bi sivri oluyor duru deyince 😃 asya çok güzel 👍🏻
yesillimonn Hazal89 Asya ismi de güzel bu sene çok asya koyan oldugu icin duru daha güzel geldi bana 😊