sultankasmusti 34 veya 35 haftada dogum yapan anneler varmı bebeginizin saglik durumu nasildi küveze girdimii
goncacan sultankasmusti canim ben degil ama bi arkadaşm 34. Haftada dogum yapti bebegi kuvöze girmedi
_gmzenur_ sultankasmusti İlk bebeğim 35 haftalıkken doğdu canım kesesini patlattı hanımefendi🥰 3.200 kg doğdu sağlık durumumuzda iyi olduğu için küveze falan almadılar şükür aynı gün çıktık hastaneden🙏🏻
balporsuguu sultankasmusti 34+2 de normal dogum yaptim.2300 kg 42 cm dogdu,kuveze girmedi.Su an 2.5 yasinda ve sagligi yerinde cok sukur.Hic korkmayin prematureler cok guclu oluyor🌸
edanur44 Benimde erken doğum riskim var küvezde kalma durumu beni de çok üzüyor 😟😟 34+3 üm aşırı bel ağrım dünden beri
Leylalyla edanur44 34. haftadayim bendede aynı durum var sancılarım oluyor ara ara ve genital bölgemde yoğun bı kasılma var. :(
sultankasmusti edanur44 canım aynı durumu yaşıyoruz 34+4 günlük gebeyim sancım 80 lere çıkıyo bel ağrımdan kıvranıyorum ve çok korkuyorum erken dogucak küveze girecek diyee dualarım seninle inşallah sağlıkla vaktinde alirsın bebeğini kucağinaaaa
Azraannesi edanur44 bende hastanede yattım bu yüzden ama korkma bişi yoktur ben 33. Haftamda yattım hastanede sonra çıktım şimdi 36 haftaya girdik Allah’ın izniyle ağrılar olsada çok şükür geçiyor haftalar
sultankasmusti _gmzenur_ insallah benim yavrumda dayanir biraz daha zor bi gebelik geçirdim tedavi sonucu gebe kaldim 1 kaybım varr
edanur44 sultankasmusti amin canım amin sancı çıkmıyor benim makinada ama ağrıdan kemiklerim kırılıyo
belinay41 sultankasmusti benim annemde geçen sene doğum yaptı 35 haftalık doğdu 3500 kilo bebek küveze almadılar bildiğim kadarıyla sağlığı kilosu normal olunca almıyolar
sultankasmusti İcime su serptiniz .belim ve yanlarim bugun cok ağriyo bizim için 1 saat bile çok önemli inşallah saglikla gelir miniğim