Simyaci Arkadaşlar merhaba, 17 haftalık hamileyim ama düzensiz besleniyorum. Çoğu zaman iştahım olmuyor. Bazen aç olsam da yemek yemek istemiyorum. Bu normal midir? Bebeğime zarar verir mi? Sizlerin başına geldi mi? Desteğiniz için şimdiden teşekkür ederim. 🙏🏻
Mucizem33 Simyaci bende çok dikkat etmiyordum ama ac kalmak gelişim geriliğine sebep oluyormuş az da olsa birseyler atıştırmaya çalış
2022bebeki Simyaci En başından beri iştahsızdim ben de. Ama bebegin gelişimi için en azından bebeğe kilo aldirip yarayacak şeyler yiyebilirsiniz sonrasında sıkıntı çıkmaması adına. Muz, süt, yoğurt, ceviz vs gibi
Rabia04_09 Simyaci Bende de iştahsızlık ve mide bulantısı olduğu için asla nerdeys birşey yiyemiyordum su dahi tüketemiyordum. Baktım olacak gibi değil doktorumda. Mide bulantısı ilacı istedim yazdı gerçekten çok etkili bir kerede bile fark etti ve çok şükür yediğim içtiğimden bir sıkıntı yaşamadım. Mide bulantısı bir şekilde çekiliyor ama yemek yemeyince de olmuyor normalde ilaç hayatta kullanmam diyordum ama bebeğime bi faydam olmayınca vicdanen kendimi hayal hissetmeyip kullanmaya başladım
ddilaraas Bana doktorum dedi ki bebek var süreklı bır seyler yemeyeliyin diye dusubme tabıkı ac kalma bı meyve bıle yesen yeter hıc kilo almasan bile olur depondan cocuk zaten beslenıyor dedi ac kalma tabı ama meyve ye kuruyemıs ye hıcbısey yıyesın gelmedıgınde o bıle iyi olur