Simay13 Tuzun fazlası ödem yapar bu da gebelikte önerilen bir şey değil. En başından beri düşük benim, en yüksek bir iki kez 11i gördüm hep 8-9-10larda geziyor. Tuz atmak yerine hareketlerimi kontrollu yapıyorum maden suyu içiyorum çok çok düşerse tuzlu ayran