Summerwine 1bilqe_ ben oldum canım 2 dozumuda ama bu son çıkan haberlerden sonra endişelendim tabi.Doktorunla bir görüş bakalım.Sanirim tarihi eski aşılar toplanmis ama insan yinede tedirgin oluyor.
Beyza038 1bilqe_ Ben 1 doz oldum 2. ’yi düşünmüyorum akrabalarimdan bazıları olmadi kağıt imzaladılar bir sıkıntı da yaşamadılar.
nursmeric 1bilqe_ gebelikte neden tetenoz aşısı yapılmalı diye googlea yazmıştım ben zamanında bir bakın araştırın içinize siniyorsa yaptırın. Şuanki süreç nasıl yapılıyor mu yapılacak mı bilmiyorum ama ben bu haberler çıkmadan 1 gün önce 2. doz aşımı oldum yan etki vs de görmedim
Momdiary Düşünmüyorum. Karşıma bu aşıların toplatılacagı haberi çıkmıstı. Ne kadar doğru zaman gösterecek
Esiraa Ben bi ay önce bi doz oldum ikinci doz için 5gün önce gittiğimde aşı yok denildi bağzıları aşılar toplanılmış diyor ama anlayamadım ben
-Merveee- Bende cuma oldum eve geldim baktım toplatılıyor diyorlar ister istemez panik yapıyor insan neden diye ama sadece toplatılıyor diyorlar bilgi vermiyorlar
dahabirmavi 1bilqe_ evde doğum yapmıyoruz sonuçta ya paslı makasın steril olmayan aletin hastanede işi ne, en ufak ağrı kesiciyi bile sorun ederken aşıyı normal görmeleri kafamı çok karışıyor kararsızım 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
-Merveee- Kızlar az önce eşim sağlık ocağına gitti görüşmüş ebe ile görüştürdü korkulacak bir şey yok ufak bir şey saptanmış araştırılmak için toplanıyor yine gönderecekler dedi panik yapmayın falan dedi yıllardır vurulan aşı falan dedi
-Merveee- 1bilqe_ valla bende olup eve geldikten sonra gördüm insan şüpheye düşüyor elbet ama vurulması gerektiği de önemseniyor hayırlısı olsun Allah korusun