Kızlar 39+1 den selamlar kaç haftadır çatıya inmeyen bebeğimi doktor çatı muanesi yapmamıştı bugünde inmemiş ama yaptı bu sefer milletin lafına bakarak kastım kendimi canım acıdı. Doktor da kasma yapamıyorum vs dedi ve sonra kasmadım yapabildi acımadı diyebilirim. Kanama vs de olmadı herkes korkutmuştu beni oluk oluk kanıyo bilmem ne. Neyse doktor iri ve uzun bir bebek olduğu icin sezeryan demişti ama ölçüler vs iyi çıktı normale müsait çatın dedi bende dedim ki hocam aksi bi durum olur ise direkt sezeryana alın hic risk istemiyorum dedim🤦🏻♀️ Tamam dedi bebeğin keyfini bekliyoruz suan da kızlar bir de bebegimin boynunda bir tur kordon varmış bu da beni korkuttu böyle bir şey yaşayan var mi bebeğime zararı olur mu?