1Gunes Günaydın kızlar 30+3 hamileyim ve her sabah baldırıma giren kramplar ile ağrı sızı içinde uyanıyorum. Magnezyum kullanıyorum ama fayda etmiyor zaten bel ağrısı saymıyorum artık. Sizlerde durumlar nasıl
KumsAlyaa 1Gunes 26. Haftadayım canım geceden beri kasık ağrısı yaşadım uyutmadı beni adet olacak gibiydim normal mi sende yaşadın mı bu haftalarda şuan biraz uyudum uyandım daha iyiyim ama gece hep adet olacak gibi ağrım oldu anlamadım neden oldu
beyzaumayy Bende 30+4 üm canım gece kramptan uyuyamıyorum bazen gün bendede aynı şekilde doktorum magnezyum vermedi gerek yok süt yoğurtla tamamlayalım dedi
1Gunes beyzaumayy kuzum vallahi neler tuketiyorum ben gün içinde hiç faydası yok .sabahlari ağrılar ile ağlayacak duruma geliyorum kramparlardan
1Gunes KumsAlyaa evet kuzum ayaklarını sıcak tut üşütme benimde yanlarım agriyor bende uyuyamiyorum bel ağrısı kasık ağrısı bebeğin hareketleri kramplar mahvetti beni.