arirangg tubiii11 10+0 oldu bugün. Belirtiler hiç azalmadı maalesef. Bulantı için ilaçlar kullanıyorum iyi geldi. Ama koku hassasiyetim çok fazla. Her şeyden tiksiniyorum
Lyamayy Benimki daha da artdı. 11+1 olduk bugün 3 4 gündür kusuyorum önceden hiç kusmuyodum sadece öğüyordum kokulara karşı.baş ağrısı sırt ağrısı bacaklarda kramp sol kasık ağrısıı
tubiii11 Lyamayy migde bulantısı çok zor bir haftadır bende geçmiş durumdaydı dün tekrardan migdem bulanmaya başladı:(
kucukkalbimm Baş dönmem dışında çokta birşeyim yok tansiyonum 10.5surekli hamilelikte normal kabul ediliyor ama hala yemekten tiksiniyorum 😥😥😥😥😥