Mrve19 Grip olan varmı 6 haftalığım doktorun verdiği vitaminleri kullanıyorum ama hala geçmedi.aranızda grip olan geçiren varmı?
Gamzeeee16 Mrve19 geçen inanılmaz grip oldum b ve C vitamini olan serum taktırdı doktorum birde parolun serumu yaptırdı aynı zamanda youplus vitaminini içtim günde 1 tane 33 haftalıktım o zaman ama ben çok geçmiş olsun ılık suya limon sık iç canım
Mrve19 Gamzeeee16 teşekkür ederim atlattım çok şükür ıhlamur falan ama zor atlattım inşallah tekrar yakalanmam
Dmttthemum Vallahi ben hem 7 haftalık hem 31. Haftada çok kötü oldum hatta en son olduğum domuz gribiydi ilaç kullanmak hastanede yatmak zorunda kaldım 7 haftalıkken olduğumda nane limon falan idare ettim