zeyhaldukkan benim 22. Haftada başladı ağrı 26. Haftaya kadar rahim büyümesidir normaldir diye bekledim. Ama 26: haftada gidince doktor rahim ağzı kısalması ve açılman var doğum sancısı çekiyorsun dedi hemen doğum durdurucu iğneye başladık çalışıyordum işi bırakıp dinlenmeye geçtim şuan 36. Haftadayım çok şükür tüm tehlikeler geçti
Ama ihmal etmeyin mutlaka gidin doktora