burcuakbasss Birgün benim de buraya doğum hikayemi yazıcak olmam o kadar uzak gelirdiki bana... Tam olarak 40+0 olduğumuz gün sabah 08.20’de doktor kontrolumuz vardi. Önce NST’ye bağlandım ardından doktorumuz ultrason ve çatı muayenesi yaptı. Ne bebeğim aşağı inmişti, ne açılmam vardı, ne sancım vardı 😭 bu arada bi kac haftadır sancım oluyodu ama bu hafta hiç ama hiç yoklamadı. Hamileliğim sakin geçsede bi ara suyum azaldığı bi ara kordon dolanmamız olduğu en sonda da günümüz bittiği için kaka yeme durumumuz olduğundan erken doğum düşüncemiz vardı. 36 haftayı dolduralım derken bu seferde bebek gelmek bilmiyordu. Her neyse.. doktorumuz ya bugün ya yarın sezaryen ile doğuma alalım seni dedi.. dizlerimin bağı çözüldü stresten doktorun odasından çıkarken hayırlı akşam demişim sabahın 9’unda 😂 bir günden nolucak ben stresten uyuyamam diye akşam 8 için sözleştik. Akşam üzeri hastanede odam süslenirken ben kurbanlık koyun gibi kesilicek saatimi bekledim🙈 hayatimda ilk kez ameliyathaneye giricegim icin sedyedeyken hep gozlerimi kapattim ve dualar ettim. Doktorumdan ve ekip arkadaslarindan rabbim binlerce kez razi olsun nasil dogurdugumu anlamadim. Tansiyon damar yolu belden asagisi icin anestezi uygulanirken yapilan bel ignelerime kadar hicc canim yanmadi. Zaten ignelerden sonra bi belden asagima sicaklik geldi neye ugradigimi anlayamadan kizimi kucagima aldim. Saat “19.19”. Hayatimin en guzel en kiymetli anı. İlk goz goze gelisimizde kendimi gordum onda. Mutluluktan aglama krizine girdim. Odaya gelene kadar aklimdan bir saniye cikmadi. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Bu kadar guzel bi duygu daha kesinlikle ve kesinlikle olamaz. Suanda gogsumde yatiyor. Ha bide kizlar sakin uzulmeyin sezaryen olursaniz. Sutunuz hemen gelir Allahin izniyle ilik dus, humana cayi, uzum ve kayisi komposto, kazan dibi.. dunyaya bi daha gelsem yine sezaryen olurum. Ne tuvalet sıkıntım ne yurume ne siskinlik ne de baska bisey.. maşallah sübhanallah..
PINARPEKER burcuakbasss maşallah hakkaten nazar değmesin..allahım bizede nasip etsin inşallah güzel doğumlar 😊